Branding
Samen bouwen aan een sterk merk
Wij, een merk? Een vaak gehoorde vraag zodra wij stellen dat iemands organisatie, bedrijf, product of dienst ook een merk is. Altijd te beantwoorden met een volmondig Ja. Of het ook een sterk merk is, is echter wel de vraag. Vaak blijkt dat niet zo te zijn en biedt dan kansen. Want sterke merken zijn in meerdere opzichten succesvoller.
Kracht van consistentie
Bij het bouwen van een merk (‘branding’) of aanpassen ervan (’rebranding’) gaat het om een samenhangend geheel van merkidentiteit, positionering, logo/huisstijl, strategie en concept. Omdat daar de basis mee gelegd wordt voor alles wat er aan communicatiemiddelen voor het merk te ontwikkelen kan zijn en aan communicatie te doen. Offline en online. Alleen op die manier dragen alle middelen vanuit hun eigen kracht voor de langere termijn optimaal bij aan het op- en uitbouwen van een gewenst, passend, eigen, herkenbaar, consistent en onderscheidend zelfbeeld in de markt. Met alle voordelen van dien.
RE-branding
Past het merkuiterlijk van jouw organisatie niet meer bij de huidige tijd of jouw verhaal doordat je organisatie bijvoorbeeld gegroeid is of door een nieuwe positionering en merkbelofte? Je realiseert je dat een rebranding een impact heeft op de organisatie. Wij zorgen er voor dat ambitie, tijd en budget, je merk van voorbereiding tot de daadwerkelijke uitvoering wordt geregeld.
dappr.doen
dappr.gemaakt
dappr.nieuws
Even een momentje voor jezelf? Lees dan onze stories voor inspiratie, om op de hoogte te blijven van innovaties en dappre verhalen.