Merkbrouwers
Ben jij merk-waardig?
 

Merkontwikkeling

Het ontwikkelen van een sterk merk is een fundament voor de toekomstige communicatie. Merkstrategie, merk-ontwikkelen, merkpositionering, merkmanagement. Waarom? Ook jij bent bent een merk, net als BMW en Trump merken zijn. Een merk is niet meer of minder dan associaties waaraan je herkent wordt en wilt worden. Wat is jouw merkidentiteit? Dappr geeft grip op hoe de markt jou ervaart als merk, waarbij we zorgen voor een relevant, betrouwbaar en geloofwaardig verhaal. Samen bepalen we waarmee jouw merk zich onderscheidt. Oftewel; definiëren, creëren en communiceren. 

branding

Vandaag de dag draait alles om klantbeleving. Hetgeen dat je aanbiedt is belangrijk, maar de ervaring is vele malen belangrijker. Branding gaat verder dan de naam van je onderneming. Het is een optelsom van diverse elementen om je merk betekenis te geven. Het merktraject bestaat uit:

- merkpositionering
- bedrijfs- en merknaam
- merkuiterlijk en huisstijl
- creatief concept & design
- marketing & communicatie strategie

merkuiterlijk & huisstijl

Om er voor te zorgen dat je website, webshop of offline marketing onderscheidend en herkenbaar is, ontwerpen we een duidelijke huisstijl, oftewel merkuiterlijk. De identiteit ontstaat aan de hand van zorgvuldig onderzoek, waarbij de doelstellingen, de doelgroep en de boodschap samen komen. Het neerzetten van een solide merkidentiteit is een investering, een investering in tijd, energie en geld. Een goed merk verdient zichzelf terug en geeft je de basis om de komende jaren op door te bouwen.

creatief concept & design

Onze specialisten zorgen voor de visuele vertaling van jouw merkidentiteit. Het overkoepeld het idee voor de aanpak van beeld, pay-off, vormgeving en tone of voice. Het is de 'kapstok' om campagnes en communicatie-uitingen aan op te hangen. Een goed creatief concept draagt de merkwaarden uit, spreekt de doelgroep(en) aan en is onderscheidend. 

marketing & communicatie strategie

Hier bepalen we hoe we jouw product of dienst aan de doelgroep onder de aandacht brengen, hoe we de doelstelling bereiken en welke middelen we daarvoor inzetten. Wij focussen op wat jouw merk uniek maakt! Hierbij maken we strategische keuzes, gericht op doelstellingen en kanalen. We laten je campagnes op elkaar aansluiten met een online en/of offline strategie. 

campagnes

Van concept naar de middelen. Met behulp van de communicatiemiddelen kunnen we campagne gaan voeren om jouw merk, dienst of product in de markt te positioneren. Met een campagne communiceer je intensief, geconcentreerd en consistent. Je kunt het zo gek niet bedenken of wij regelen het! Van online campagne tot vrachtwagenreclame en van outdoor campagne tot RTV-reclame. 

brand building
line
line

dappr.gemaakt

ZoBaby

Reys tandtechniek

Puzzeltocht Smitspaviljoen

Mondzorgcentrum Hoogeveen

Jobo Borstelfabriek

Jobo Borstelfabriek

Everts Grond Weg Waterbouw

New Energy Coalition

KinderGordijnen

Omega

Omega

Woonvacature

woonvacature

Omexom

Omexom

Het Origineel

Blauwe Cross

Blauwe Cross

Zuidema Groep

Keizer Kliniek

Keizer

HZG

HZG

Goed Nieuws

Goed Nieuws makelaars

Mekander

Mekander

Waterontharder

Samen weg werken

Samen weg werken

Laude

Laude

De Wemmenhoeve

De Wemmen Hove

Lambertz & Visser

Visser

De Ooster

De Oostergast

Albarello

Albarello

Driewielfiets aanhanger

Fijnhout Drenthe

Uiterwijk Winkel Verzekeringen

Netwerk Zon

Holst dakbedekking

dappr.nieuws

Even een momentje voor jezelf? Lees dan onze stories voor inspiratie, om op de hoogte te blijven van innovaties en dappre verhalen.